29 Haziran 2015 Pazartesi

GRATİS TEMMUZ 2015 İNDİRİMİ

Herkese Merhabalar!

Gratis temmuz ayında gratis karta özel indirimler yaptı. Bende bu ürünleri sizlerle paylaşmak başka deyişle haber vermek istedim :)
Gratis kartı olmayanlar gratis kasalarından temin edebilirler. Sadece ad soyad ve telefon numaranızla şip şak kartınız elinizde :)




Wet'n Wild markasını sevmeyen var mı aramızda? Şahsen ben ürünlerini severek kullanıyorum. Bu allıklardan kullanıyorum. Esmer bir bayanım ve resimde ortada olan allık hoş bir hava katıyor. Soldaki açık pembe renk ise tam bir yaz rengi. Herkese tavsiye ederim :)
Bir çok youtupe kanalında gördüğüm Loreal Paris'in kalem farları da bir şans verilesi değil mi sizcede? Özellikle sünger olan başlık aplikatörü çok pratik duruyor bence..
 34TL fiyat azalışıyla indirim oranı en fazla ürün Max Factor ' den gelmiş :)

 Gosh ülkemizde yeni yerini almış bir ürün olmasına rağmen yürekleri derinden fethetti :) Şans verilmesi gerek bir far paleti. Doğal tonlardan oluşuyor ve günlük kullanıma uygun renklerde..




 Bana göre en güzel olan indirim fırsatını en sona bıraktım. The Balm aşkı sönmüyor söndüremiyoruz :) Şimdi size oturup California paletine olan aşkımı anlatmak isterdim ama çok uzun süreceği için kısaca düşünmeden alınası ürün diyorum :) Neredeyse %50 indirime yakın olan bu fırsatı kaçırmak olmaz. Koşar adım gratis mağazalarınaaa!

Son olarak bu kampanya 26 Haziran-30 Temmuz arasında geçerli..

Okuduğunuz için teşekkür ederim
Sevgilerle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder